خبرنگاران برپایی کلاس های درس مجازی در دانشگاه علم و فرهنگ

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - رییس دانشگاه علم و فرهنگ نهاد جهاد دانشگاهی، از برپایی کلاس های درسی این دانشگاه به صورت مجازی از امروز- 16 فروردین ماه اطلاع داد.

خبرنگاران برپایی کلاس های درس مجازی در دانشگاه علم و فرهنگ

به گزارش دانشگاه علم و فرهنگ نهاد جهاد دانشگاهی، سید سعیدهاشمی با اعلام این خبر گفت: در پی تداوم شرایط موجود در جامعه با توجه به بخشنامه وزارت علوم، رویکرد حمایت از حقوق مادی و معنوی دانشجویان و همچنین بهره برداری حداکثری از امکانات آموزشی موجود با کوشش شبانه روزی همکاران معاونت آموشی، اداره فناوری اطلاعات و سایر همکاران دانشگاهی، امکان ارائه کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی و برخط (آنلاین) فراهم شد.

وی اضافه نمود: ارائه راهکارهای عملیاتی برای ارائه آموزش های آنلاین از دغدغه های مسئولین دانشگاه بود که این مهم انجام شد و از صبح امروز شنبه کلاس های این دانشگاه باروال عادی حضور استاد و دانشجو به صورت برخط (آنلاین) تشکیل شد و دانشجویان در کلاس های پیش بینی شده برای ترم جاری به صورت مجازی شرکت کردند.

رییس دانشگاه علم وفرهنگ ضمن تقدیر از اساتید و دانشجویان برای همکاری موثر در برگزاری کلاس های مجازی این دانشگاه اضافه نمود: در تعطیلات نوروز بیش از 10 جلسه تست و آموزش با حضور دانشجویان و اساتید برگزار گردید که این همکاری در برگزاری موفقیت آمیز کلاس های آنلاین تاثیر زیادی داشت.

وی گفت: بدیهی است که تا عادی شدن شرایط جامعه و امکان حضور فیزیکی افراد، فرایند آموزش های مجازی در این دانشگاه ادامه خواهد داشت و قطعا همکاری مستمر دانشجویان و اساتید در موفقیت دانشگاه تاثیر بسزایی دارد.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ تاکیدکرد: برنامه آموزشی کلاس های مجازی دقیقا طبق برنامه های کلاسی عادی پیگیری می گردد و در روز اول برای ساعاتی حضور همزمان بیش از یک هزار دانشجو به صورت آنلاین داشتیم که این امر قابل توجه است.

هاشمی اضافه نمود: طبیعی است که تا جا افتادن این شیوه با اشکالاتی جزیی روبرو باشیم اما کوشش براین است تا مسائل موجود نیز در سریع ترین زمان برطرف گردد و پیش بینی می گردد تا چند روز آینده بدون مشکل خاصی و با حضور حداکثری دانشجویان و اساتید برگزاری کلاس ها را داشته باشیم.

دانشگاههای ایران در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و براساس تصویب ستاد مقابله با کرونا برگزاری کلاس های درس خود را تعطیل و اقدام به آموزش از راه دور (مجازی) نموده اند.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81571

به "خبرنگاران برپایی کلاس های درس مجازی در دانشگاه علم و فرهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برپایی کلاس های درس مجازی در دانشگاه علم و فرهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید