درآمد HTC نسبت به سال 2017 حدود 87 درصد کاهش یافته است

به گزارش مجله سرگرمی، روزی روزگاری شرکت HTC یکی از پیشروترین شرکت های فعال در اکوسیستم اندروید بود که در زمینه ساخت گوشی های اندرویدی جذاب حرف زیادی برای گفتن داشت. متاسفانه درآمد HTC از سال 2011 فرایند نزولی داشته و سال 2019 هم به هیچ عنوان سال خوبی برای این شرکت نبوده است. طبق جدیدترین گزارش اقتصادی منتشر شده، این شرکت در سال 2019 توانسته فقط 333 میلیون دلار درآمد کسب کند که برای مقایسه باید بگوییم درآمد این شرکت در سال 2018 حدود 790 میلیون دلار بوده است. در سال 2017 هم شرکت HTC توانست درآمد 2 میلیارد دلاری کسب کند و همین آمارها به خوبی افت فاحش درآمد HTC طی چند سال گذشته را نشان می دهند.

درآمد HTC نسبت به سال 2017 حدود 87 درصد کاهش یافته است

یکی از روزنامه نگاران خبرگزاری بلومبرگ در همین رابطه نوشته که درآمد دریافتی اپل از جانب فروش ایرپاد در عرض 2 هفته معادل کل درآمد HTC طی یک سال است. مدیرعامل جدید HTC سال گذشته طی مصاحبه با سایت TechCrunch یکی از دلایل کاهش فروش گوشی های این شرکت را توقف نوآوری دانسته که این موضوع به افزایش سرمایه گذاری در حوزه واقعیت مجازی برمی گردد.

در حال حاضر، این شرکت چندین هدست واقعیت مجازی را روانه بازار نموده که البته هنوز در خصوص آمار فروش آن ها اطلاع رسانی نشده است. در زمینه گوشی های هوشمند هم این شرکت ترجیح داده توسعه گوشی های پرچم دار را کنار بگذارد و در عوض بر روی فروش گوشی های میان رده و پایین رده در مناطقی مانند هند تمرکز نموده است. سرنوشت HTC بار دیگر این موضوع را یادآور می گردد که بدون نوآوری یا ارائه محصولات جذاب نمی توان در بازار شلوغ گوشی های هوشمند دوام آورد.

منبع: Android Central

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66347

به "درآمد HTC نسبت به سال 2017 حدود 87 درصد کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد HTC نسبت به سال 2017 حدود 87 درصد کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید