دهکده بزرگ گردشگری کنگان تا بهمن ماه تکمیل گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمید بردستانی عصر دوشنبه در بازدید از دهکده گردشگری و پارک های ساحلی کنگان گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری شهرستان کنگان وجود دارد که باید به خوبی معرفی شوند.

دهکده بزرگ گردشگری کنگان تا بهمن ماه تکمیل گردد

وی اظهار داشت: برخورداری از پنج کیلومتری ساحل ماسه ای، دسترسی آسان به دریا و واقع شدن در نقطه میانی محور گناوه به قشم و کیش از نقاط مثبت گردشگری بندر کنگان است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به قرار دریافت دهکده گردشگری کنگان در نقطه ابتدایی بزرگراه وفاق اضافه کرد: شهرداری باید دهکده گردشگری هشت هکتاری کنگان را حداکثر تا بهمن ماه با تمامی امکانات برنامه ریزی شده به اتمام برساند.

وی توضیح داد: در این دهکده 500 پارکینگ، سرویس های بهداشتی، ساحل ماسه ای، جت اسکی استاندارد و امکانات متنوع دیگری پیش بینی شده است که می تواند جذابیت بالایی برای گردشگران داشته باشد.

بردستانی اعلام کرد: توسعه گردشگری در مناطق شهری و روستایی از اولویت های استان است و در این راستا اقدامات ارزشمندی اجرا شده است.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی به پروژه های عمرانی در شهرهای 38 گانه استان مورد تاکید است و با نظارت و بازرسی دقیق برای تحقق این مهم کوشش می کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5879

به "دهکده بزرگ گردشگری کنگان تا بهمن ماه تکمیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهکده بزرگ گردشگری کنگان تا بهمن ماه تکمیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید