سرانه فضای ورزشی استان بوشهر 78 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله سرگرمی، احمد بهروزیان فرد در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی در استان بوشهر کوشش خوبی انجام شده و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی را به عنوان اولویت در دستور کار داریم.

سرانه فضای ورزشی استان بوشهر 78 درصد افزایش یافت

وی از بهبود سرانه ورزشی در استان بوشهر اطلاع داد و افزود: سرانه فضای ورزشی استان بوشهر در ابتدای فعالیت دولت یازدهم 64 صدم مترمربع بود که اکنون به 1.14 مترمربع رسیده است.

توسعه ورزش در روستاها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از تسریع در دسترسی مردم به فضاهای ورزشی اطلاع داد و اعلام نمود: قبل از دولت یازدهم زمان رسیدن به مکان های ورزشی 30 دقیقه بود که اکنون به زیر 10 دقیقه رسیده است.

وی از ایجاد فضای ورزشی مناسب در همه روستاهای بالای 500 نفر جمعیت استان بوشهر اطلاع داد و بیان نمود: 46 خانه ورزش روستایی در روستاهای استان راه اندازی شده است.

بهروزیان فر همچنین از توسعه فعالیت های خانه های جوان در سطح استان اطلاع داد و اضافه نمود: در شهرهای جم، انارستان و عسلویه نیز سال جاری شاهد راه اندازی خانه جوان خواهیم بود.

توسعه ورزش های دریایی

وی ادامه داد: استان بوشهر داری موقعیت بسیار خوبی برای توسعه ورزش های آبی و دریایی است و سال جاری برای ایجاد سایت ورزش های آبی استان بوشهر 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان جذب می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب شاهد تسریع در اجرا و تکمیل پیست های موتوری سواری و تارتان شهر گناوه باشیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5456

به "سرانه فضای ورزشی استان بوشهر 78 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه فضای ورزشی استان بوشهر 78 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید