مسابقه چالش های حوزه فناوری اطلاعات برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات فین تک شریف به عنوان سومین دوره از مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

مسابقه چالش های حوزه فناوری اطلاعات برگزار گردید

مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات با هدف حل چالش های موجود در این حوزه و با هدف شناسایی افراد توانمند برای حل این چالشها برگزار می گردد و در هر کدام از این رویدادها یک چالش خاص در حوزه ICT مورد هدف قرار می گیرد. از این رو سومین دوره از این مسابقات به مسابقات فین تک دانشگاه صنعتی شریف (Fintech Challenge) اختصاص یافت که هدف آن حل مسائل واقعی فینتکی، خلاقیت و نوآوری در فناوری های نوین اقتصادی، بانکداری و پرداخت الکترونیک به همراه معرفی استارتاپ های برتر این حوزه به سرمایه گذاران بود.

علی روزی طلب، دبیر اجرایی سومین دوره از مسابقات فین تک چلنج دانشگاه شریف گفت: هدف اصلی این مسابقات شناسایی افراد با توانایی حل چالش و اتصال آنها به بازار کار است، بنابراین از کلیه علاقه مندان و استارت آپ ها به این حوزه برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل آمد و حدود 300 نفر در این مسابقات ثبت نام کردند که در نهایت حدود 200 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه پراکندگی این افراد از تهران و صرفا از دانشگاه شریف نبوده و از همه شهرستان ها در این چالش حضور داشتند، اضافه نمود: در کنار این اکوسیستم، از تعدادی از شرکت ها نیز دعوت شد تا به عنوان سرمایه گذار در این رویداد حضور پیدا نموده و علاوه بر آشنایی با شرکت نمایندگان، بتوانند برای رفع چالش های اصلی مسابقه که براساس احتیاج آنها انتخاب شده به بازار کار متصل شوند و احتیاج بازار کار در این حوزه را رفع نمایند.

به گفته روزی طلب، این مسابقات در سه چالش فنی و یک چالش ایده پردازی برگزار گردید و شرکت نمایندگان 10 ساعت برای ارائه راهکار های خود زمان داشتند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37475

به "مسابقه چالش های حوزه فناوری اطلاعات برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه چالش های حوزه فناوری اطلاعات برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید