مسی: دیگر نمی توانیم اشتباه کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین بیان کرد در مراحل حذفی کوپا آمه ریکا دیگر نباید اشتباه نمایند چون از این رقابت ها کنار می روند.

مسی: دیگر نمی توانیم اشتباه کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اوله، لیونل مسی پس از صعود آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا 2019 برزیل که با پیروزی 2 بر صفر برابر قطر به دست آمد با رسانه ها صحبت کرد. ستاره آلبی سلسته گفت: دیگر نمی توانیم اشتباه کنیم. پیروزی را به دست آوردیم و اکنون باید از فرصتی که داریم بهترین بهره ببریم.

مهاجم آرژانتینی در ادامه اضافه کرد: به چنین بازی احتیاج داشتیم. یک پیروزی برای کسب اعتماد به نفس و آرامش. دیگر برای بازی بعد محکوم نیستیم. اکنون باید برای ماندن در کوپا تنها پیروز شویم.

کاپیتان آلبی سلسته درباره بازی گفت: نیمه اول سخت بود اما شرایط در نیمه دوم بهتر شد. دیگر تحت فشار قرار نگرفتیم و توانستیم با حمله های متعدد به گل برسیم. دوست داریم با تعداد بازیکنان تهاجمی زیادی بازی کنیم. با این حال باید تعادل را حفظ کرد. بیش از همه عملکرد تیم قابل توجه بود. بازیکنان تمایل زیادی برای بازی داشتند. می دانستیم اگر بازی نکنیم دوباره همان اتفاق ها تکرار می گردد. گاهی اوقات بازی کردن در چنین شرایطی سخت می گردد. توانستیم موقعیت سازی کنیم، تحت فشار قرار گرفتیم و برابر تیمی قرار گرفتیم که پاراگوئه و کلمبیا را به دردسر انداخت. ما محکوم به پیروزی بودیم.

امروز مسی 31 ساله می گردد. ستاره آرژانتینی در این باره اظهار کرد: مانند همواره در 12 سال اخیر تولدم را در کنار تیم ملی گذارنده ام. فکر می کنم تنها یک بار این اتفاق رخ نداد. با این حال خانواده ام اینجا هستند و من می توانم برای لحظاتی با آن ها باشم.

مهاجم بارسلونا در انتها به طرفداران آرژانتینی اشاره نمود و گفت: می دانستیم در برزیل به خاطر نزدیکی به آرژانتین مانند یک میزبان خواهیم بود. تجربه جام جهانی را داشتیم. می دانیم مردم آرژانتین چگونه هستند و انتظارش را داشتیم. هر روز یک دیوانگی بود. مردم در کنارمان بودند و ما را همراهی می کردند. این بهترین روش است که همه کنار هم باشند.

شارژ 10: شارژ 10: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

جعبه مهر: جعبه مهر: با همدیگر مهربان باشیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29345

به "مسی: دیگر نمی توانیم اشتباه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: دیگر نمی توانیم اشتباه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید