معرفی تیم های گروه C جام ملت های آسیا 2019، نبرد قدرت های شرق دور

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از سخت ترین گروه های جام ملت های آسیا، گروه سوم رقابت ها با حضور کره جنوبی و چین در کنار فیلیپین و قرقیزستان است.

معرفی تیم های گروه C جام ملت های آسیا 2019، نبرد قدرت های شرق دور

به گزارش خبرنگاران، جام ملت های آسیا از اواسط دی ماه آغاز می گردد و یکی از سخت ترین گروه ها، با حضور کره جنوبی و چین در کنار فیلیپین و قرقیزستان، گروه سوم رقابت هاست.

کره جنوبی

کره جنوبی یکی از مدعیان قهرمانی جام ملت های آسیا مانند ایران بیش از 40 سال است که نتوانسته عنوان قهرمانی در این رقابت ها را به دست بیاورد. البته کره ای ها در سال 2015 تا یک قدمی فتح جام پیش رفتند ولی در نهایت به نایب قهرمانی بسنده کردند. تیم امید کره در بازی های آسیایی توانست قهرمان گردد و این می تواند روحیه آنها را در جام ملت ها بالا ببرد. نام تائه هی بازیکن تیم الدحیل که امید می رفت در جام ملت ها بازی کند به دلیل مصدومیت حضور در این رقابت ها را از دست داد. کره جنوبی دو بار سابقه قهرمانی در جام ملت ها را دارد و امید آنها به سون هیونگ مین است که این فصل عملکرد خوبی برای تاتنهام داشته است.

چین

چین یکی از تیم هایی بود که در انتخابی جام جهانی روسیه با کره جنوبی هم گروه بود. تیم تحت راهنمایی مارچلو لیپی ایتالیایی بدون تغییر بوده ولی هنوز نمی توان چین را در بین مدعیان قهرمانی در آسیا حساب کرد. این دوازدهمین حضور چین در تاریخ جام ملت های آسیا است و بهترین عملکرد این تیم، نایب قهرمانی در دو دوره جام ملت های آسیاست. چین در سال های 1984 و 2004 توانست به عنوان نایب قهرمانی در جام ملت های آسیا دست یابد. تمام بازیکنان چین در لیگ داخلی خودشان بازی می نمایند و این تیم هیچ بازیکن لژیونری ندارد.

قرقیزستان

تیم ملی فوتبال قرقیزستان یکی از سه تیمی است که برای اولین بار جواز حضور در جام ملت ها را به دست آورده و تجربه چندانی ندارد و قطعا حضور در مرحله گروهی برای این تیم می تواند افتخار خوبی باشد. این تیم در رده 145 رده بندی فیفا واقع شده است و راهنمایی این تیم را الکساندر کرستینین روس بر عهده دارد. سنگین ترین شکست این تیم برابر ایران در سال 2007 رقم خورده است که با 7 گل شکست خوردند. بازیکنان این تیم همگی در لیگ های آسیایی و کشورهای همسایه توپ می زنند.

فیلیپین

فیلیپین نیز یکی دیگر از سه تیمی است که برای اولین بار حضور در مرحله نهایی جام ملت های آسیا را تجربه می نماید. در واقع دو تیم از تیم های این گروه برای اولین بار به جام ملت ها راه یافته اند. فیلیپین همیشه سعی نموده با الگوبرداری از فوتبال انگلیس، سطح تیمی خود را بالا ببرد ولی این تیم که در رده 167 رده بندی فیفا واقع شده است، فاصله زیادی تا رسیدن به تیم های آسیایی دارد. آنها پیش از آغاز رقابت ها، اسون گوران اریکسون نامدار را به خدمت گرفتند تا در تیم ملی فوتبال این کشور مشغول به کار گردد. باید دید این مربی سوئدی می تواند تاثیر مثبتی در فیلیپین داشته باشد یا خیر.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9378

به "معرفی تیم های گروه C جام ملت های آسیا 2019، نبرد قدرت های شرق دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تیم های گروه C جام ملت های آسیا 2019، نبرد قدرت های شرق دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید