ملی پوش تنیس: خوشحالم در گروه 2 آسیا ماندنی شدیم

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش با تجربه تیم تنیس با ابراز خرسندی از نتیجه به دست آمده توسط تیم ایران گفت: ویتنام تیم یک دست و کاملی بود، آن ها تجربه حضور چندین ساله در مسابقات تنیس را داشتند و امروز با این نتیجه به دسته پایین تر رفتند.

ملی پوش تنیس: خوشحالم در گروه 2 آسیا ماندنی شدیم

به گزارش خبرنگاران، اشکان شکوفی پس از پیروزی خود و حمید رضا والا معدنچی در رقابت دونفره مسابقات تنیس دیویس کاپ (گروه 2 آسیا و اقیانوسیه) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: خدا را شاکرم که امروز توانستیم بازی دوبل را با نتیجه قاطع و خوب 3 بر صفر ببریم تا بازی فردا جنبه تشریفاتی داشته باشد.

وی اضافه نمود: اتفاق بسیار خوبی بود که بعد از حدود 6 سال رخ داد، این نتایج منجر به ماندن ایران در گروه 2 شد؛ امیدوارم با برنامه ریزی های بهتر بتوانیم صندلی تنیس ایران را ارتقا دهیم چرا که تیم ملی تنیس ایران این ظرفیت و پتانسیل را دارد.

وی ادامه داد: نباید بدون برنامه باشیم، به طور قطع با برنامه ریزی های مدون و تمرینات و حضور در مسابقات بیشتر می توانیم به گروه یک دست پیدا کنیم؛ تیم حریف تیم یک دست و کاملی بود و تجربه حضور چندین ساله در مسابقات تنیس را داشت.

شکوفی در مورد میزبانی ایران و امکانات اصفهان گفت: اصفهان میزبانی بسیار خوب وشایسته ای داشت، در طی دو روزی که سپری شد طرفداران زیادی برای مسابقات آمدند و تشویق های خاص آن ها روحیه بخش ما بود از آن ها باید تشکر کنم، شرایط میزبانی برای هر تیمی بسیار مفید است و این میزبانی نقش مهمی در پیروزی ما داشت.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

estekhdamjadid.ir: استخدام جدید: مجله کسب و کار، استارتاپ های گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59815

به "ملی پوش تنیس: خوشحالم در گروه 2 آسیا ماندنی شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش تنیس: خوشحالم در گروه 2 آسیا ماندنی شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید