ناخن های زیبا و محکم با چند فرمول طبیعی

به گزارش مجله سرگرمی، به یاری چند فرمول طبیعی می توانید ناخن هایی زیبا و محکم داشته باشید و دیگر با چالش شکستن ناخن روبرو نشوید.

ناخن های زیبا و محکم با چند فرمول طبیعی

به گزارش خبرنگار ، بسیاری افراد از شنمایندگی ناخن رنج می برند و انواع و اقسام روغن ها و محصولات را امتحان می نمایند اما نتیجه مطلوب را نمی گیرند.

شنمایندگی ناخن دلایل مختلفی دارد که از جمله آن می توان به تغذیه و عوامل محیطی اشاره نمود، محصولات بسیاری برای زیبایی و تقویت ناخن وجود دارند که از شنمایندگی آن جلوگیری می نمایند، علاوه بر رسیدگی موضعی به ناخن ها باید به تغذیه این عضو بدن نیز توجه داشت.

ما به شما 5 فرمول طبیعی معرفی می کنیم که می توانید ناخن هایی محکم و زیبا داشته باشید.

ترکیبی برای تقویت و برطرف لکه های زرد ناخن

روغن نارگیل غنی از اسید های چرب، اسید های آمینه و آنتی اکسیدان هاست که به تقویت ناخن های شنماینده یاری می نماید و ترکیب آن با آب لیمو از بروز عفونت در ناخن ها جلوگیری می نماید و با یاری این فرمول می توانید از شر لکه های زرد خلاص شوید.

یک چهارم فنجان روغن نارگیل

50 گرم آب لیمو

روغن نارگیل را کمی حرارت دهید، سپس آب لیمو را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید سپس ناخن هایتان را به مدت 10 دقیقه در این فرمول قرار دهید، توصیه می گردد که هر شب قبل از رفتن به رختخواب از این فرمول بهره ببرید.

فرمول طبیعی ضد قارچ ناخن

سرکه سیب یکی از بهترین فرمول های طبیعی برای زیبایی ناخن ها است و ترکیبات اسیدی آن در مبارزه با قارچ و جلوگیری از شنمایندگی ناخن ها موثر است.

یک چهارم فنجان سرکه سیب

یک چهارم فنجان آب

سرکه سیب و آب را با هم مخلوط کنید و ناخن هایتان را به مدت 15 دقیقه در داخل آن قرار دهید تا به بهبود سلامت ناخن ها و زیبایی آن یاری کنید، توصیه می گردد که از این فرمول 3 بار در هفته بهره ببرید.

زیبایی ناخن با ویتامین E

به یاری یک ترکیب مرطوب نماینده می توانید ناخن های خود را زیبا و از شنمایندکی آن جلوگیری کنید چرا که در بسیاری از افراد ناخن به دلیل دهیدراته بودن یا نبود آب می شکند اما ترکیب روغن بادام و ویتامین E به بهبود پوست ناخن و زیبایی آن یاری می نماید.

یک چهارم فنجان روغن بادام

یک عدد کپسول ویتامین E

روغن بادام را با محتویات کپسول ویتامین E ترکیب کنید و ناخن هایتان را به مدت 15 دقیقه داخل آن قرار دهید توصیه می گردد برای نتیجه بهتر قبل از خوابیدن از این فرمول بهره ببرید.

فرمولی برای درخشش ناخن ها

نمک دریا به از بین بردن سلول های مرده پوست و صاف و درخشان بودن آن یاری می نماید.

دو قاشق غذا خوری نمک دریا

سه قاشق غذا خوری روغن گندم

نمک دریا را با روغن گندم را مخلوط کنید تا یک ماده خمیری به دست بیاید و به آرامی این ترکیب را به مدت 3 تا 5 دقیقه روی ناخن و پوست اطراف آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا به مدت 10 دقیقه باقی بماند سپس آن را بشویید و از این ترکیب به مدت 2 تا 3 بار در هفته بهره ببرید.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33108

به "ناخن های زیبا و محکم با چند فرمول طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناخن های زیبا و محکم با چند فرمول طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید