نمایشگاه دائمی گل و گیاه در محلات راه اندازی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات در جمع خبرنگاران گفت: طی چند ماه آینده شاهد افتتاح نمایشگاه دائمی گل و گیاه محلات خواهیم بود که این کار با حمایت دولت برای نخستین بار در استان مرکزی اتفاق می افتد.

نمایشگاه دائمی گل و گیاه در محلات راه اندازی می گردد

وی اضافه نمود: در ارتباط با حمایت های دولت از فراوریکنندگان گل و گیاه، همچنین قول داده شد که راه دسترسی به نمایشگاه دائمی آسفالت گردد. در بخش تامین آب، برق و دیگر زیر ساخت ها برای نمایشگاه دائمی نیز اقداماتی از سوی استانداری مرکزی اجرا شده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات امروز همزمان با هفته دولت و در آستانه عید سعید غدیر با حضور گسترده انبوهی از مردم از نقاط مختلف کشور گشایش یافت.

آقازاده بیان داشت: این نمایشگاه با حضور 50 شرکت داخلی افتتاح شد و مقرر شد سال آینده از دیگر استان های کشور برای حضور در نمایشگاه دعوت گردد و این نمایشگاه می تواند هم در جهت فراوریات بیشتر و متنوع تر و هم ایجاد یک زمینه برای صادرات گل و گیاهان زینتی، طبیعی و آپارتمانی نقش مهمی داشته باشد و به این ترتیب می توانیم به صادرات غیرنفتی استان هم امید بیشتری داشته باشیم.

استاندار مرکزی اظهار داشت: حضور مردم از شهرها و استان های مختلف در این نمایشگاه می تواند در زمینه رونق فراوری محصول گل و گیاهان طبیعی و آپارتمانی موثر باشد و با توجه به تنوعی که فراوری گل و گیاه محلات دارد، قطعا از سوی مردم مورد استقبال قرار می گیرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1790

به "نمایشگاه دائمی گل و گیاه در محلات راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دائمی گل و گیاه در محلات راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید