نمایش آثار تاریخی فرهنگی هلند در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برپایی نمایشگاهی از آثار فرهنگی تاریخی هلند در تهران اطلاع داد.

نمایش آثار تاریخی فرهنگی هلند در تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، امروز یکشنبه 18 شهریور با اعلام این خبر توضیح داد: مجموعه ای با بیش از 300 اثر باستان شناسی و هنری مربوط به کشور هلند در مهرماه امسال در محل موزه ملی ایران به نمایش درخواهد آمد.

او اضافه نمود: پیش از این نمایشگاهی از آثار تاریخی موزه ملی ایران با عنوان ایران: مهد تمدن در موزه درنتس هلند برگزار گردیده که تا آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت.

معاون رئیس جمهوری اضافه نمود: نمایشگاه باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس شامل بیش از 300 اثر از آثار باستان شناسی و آثار هنری قرون 18 تا 20 هلند است که در اواسط مهرماه گشایش می یابد.

مونسان تأکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی از آثار سایر فرهنگ های دنیا در موزه ملی ایران، تأییدی بر عزم کشور ما در تعاملات فرهنگی و ارتباط پویا با سایر ملل دنیا است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.ir: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2782

به "نمایش آثار تاریخی فرهنگی هلند در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش آثار تاریخی فرهنگی هلند در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید