هوش مصنوعی تمساح ها را شناسایی می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، فناوری هوش مصنوعی می تواند به نجات مردم از تمساح ها وبالعکس یاری کند؛ این فناوری می تواند این موجودات را شناسایی و مکان یابی کند.

هوش مصنوعی تمساح ها را شناسایی می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تایمزهایراجوکیشن، فناوری هوش مصنوعی می تواند به نجات مردم از تمساح ها وبالعکس یاری کند.

یک دانشگاه استرالیا در یک پیشرفت تکنولوژیکی که برای محافظت از مردم در برابر تمساح ها و بالعکس، یکی از جدیدترین فناوری های دنیا را برای کشف یکی از باستانیترین تهدیدات خود به کار گرفته است.

دانشمندان کامپیوتر دانشگاه فناوری سیدنی یک نرم افزار هوش مصنوعی فراوری کرد اند که قادر به شناسایی و مکان یابی تمساح ها است.

یک هواپیمای بدون سرنشین مجهز به این فناوری از تمساح های رودخانه Mowbray در فیلم تهیه نموده است.

محققان این پژوهش می گویند: برای ما به عنوان محقق ، این یک فرصت شگفت انگیز برای آزمایش ، بهبود و ایجاد فناوری استقرار است.

بلومنشتاین محقق ارشد این مطالعه می گوید: این فناوری همچنین می تواند برای مطالعه رفتار تمساح ها، مهاجرت و جمعیت آنها مورد استفاده قرار گیرد؛ هدف از ایجاد چنین الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد جنبه ایمنی بود، اما این فناوری پتانسیل بسیار بیشتری برای یاری به مردم و حفظ زندگی دریایی دارد.

انتهای پیغام/