هوش مصنوعی تمساح ها را شناسایی می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، فناوری هوش مصنوعی می تواند به نجات مردم از تمساح ها وبالعکس یاری کند؛ این فناوری می تواند این موجودات را شناسایی و مکان یابی کند.

هوش مصنوعی تمساح ها را شناسایی می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تایمزهایراجوکیشن، فناوری هوش مصنوعی می تواند به نجات مردم از تمساح ها وبالعکس یاری کند.

یک دانشگاه استرالیا در یک پیشرفت تکنولوژیکی که برای محافظت از مردم در برابر تمساح ها و بالعکس، یکی از جدیدترین فناوری های دنیا را برای کشف یکی از باستانیترین تهدیدات خود به کار گرفته است.

دانشمندان کامپیوتر دانشگاه فناوری سیدنی یک نرم افزار هوش مصنوعی فراوری کرد اند که قادر به شناسایی و مکان یابی تمساح ها است.

یک هواپیمای بدون سرنشین مجهز به این فناوری از تمساح های رودخانه Mowbray در فیلم تهیه نموده است.

محققان این پژوهش می گویند: برای ما به عنوان محقق ، این یک فرصت شگفت انگیز برای آزمایش ، بهبود و ایجاد فناوری استقرار است.

بلومنشتاین محقق ارشد این مطالعه می گوید: این فناوری همچنین می تواند برای مطالعه رفتار تمساح ها، مهاجرت و جمعیت آنها مورد استفاده قرار گیرد؛ هدف از ایجاد چنین الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد جنبه ایمنی بود، اما این فناوری پتانسیل بسیار بیشتری برای یاری به مردم و حفظ زندگی دریایی دارد.

انتهای پیغام/

pariha.ir: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

مجله 90 جعبه: مجله 90 جعبه، مجله تفریحی و آموزشی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49375

به "هوش مصنوعی تمساح ها را شناسایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی تمساح ها را شناسایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید