پذیرش 365 نفر دستیار تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش مجله سرگرمی، معاون آموزشی دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی این دانشگاه در امسال، گفت: امسال 365 نفر در 25 رشته تخصصی دانشگاه برای سال 97 پذیرش گردیده اند.

پذیرش 365 نفر دستیار تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر میر محمد میری در گفت وگو با خبرنگاران در کارگاه دو روزه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی ویژه دستیاران تخصصی بالینی ورودی سال 97 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که امروز با حضور رییس، معاونان و جمعی از اساتید پیشکسوت علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار گردید، با اشاره به سخنرانی مسئولین و اساتید پیشکسوت در این کارگاه آموزشی، توضیح داد: مسایل مختلف مرتبط با درمان و اخلاق پزشکی در این کارگاه ارائه می گردد، چراکه بخش اعظم فعالیت دستیاران بالینی به حوزه درمان و بالین مرتبط است و ارائه آموزش ها نیز توسط اساتید حوزه درمان ارائه می گردد.

معاون آموزشی پزشکی عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کارگاه دانشجویان بتوانند با قدرت و بینش مطلوبی دوره دستیاری تخصصی خود را گذرانده و وارد حیطه تخصصی شوند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این دوره ها، مطرح کرد: اگر دستیاران با بینش دقیق تری نسبت به محیط تحصیلی، مجموعه دانشگاهی و بیمارستان وارد دوره دستیاری گردیده و نسبت به حق و حقوق و مسئولیت های خود در قبال سیستم، مطلع تر شوند، آینده شغلی موفق تری نیز خواهند داشت.

دکتر میری با بیان اینکه اغلب شکایات و سوءتفاهم های موجود بین مردم و کادر درمانی به دلیل عدم ارتباط صحیح بین افراد است، توضیح داد: بیشترین تاکید اساتید در دوره دستیاری برقرای ارتباط مطلوب پزشک و کادر درمانی با بیمار و خانواده بیماران است، چراکه مطلعی بیمار از پروسه درمان، او را نسبت به این مسائل پذیراتر نموده و مطمئناً درمان نیز موثرتر خواهد بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3372

به "پذیرش 365 نفر دستیار تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش 365 نفر دستیار تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید