کندی کار عوامل مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان را قبول داریم

به گزارش مجله سرگرمی، کامران گردان در مصاحبه با خبرنگاران و شرح وضعیت پیش آمده در خیابان های همدان در پی بارش اولین برف امسال با بیان اینکه هم اکنون در خیابان ها مشغول سرکشی به اوضاع هستم، گفت: در خصوص این وضعیت با معاون خدمات شهری شهردار همدان نیز صحبت نموده ام.

کندی کار عوامل مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان را قبول داریم

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری همدان سطح شهر هستند اما ارائه خدمات به کندی اجرا شده است، گفت: به مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان ایراد وارد است چراکه اقدامات را به خوبی انجام ندادند.

گردان با بیان اینکه به مجموعه خدمات شهری تذکر داده ایم، گفت: از آنجایی که شورای شهر اجرایی نیست نمی توانیم وارد کار شویم اما نظارت ها ادامه دارد و ضمن حضور در سطح شهر وضعیت را آنالیز می کنیم.

رئیس شورای شهر همدان به وضعیت برخی خیابان های همدان اشاره نمود و با بیان اینکه محدوده خیابان عمار دچار یخ زدگی معبر شده است و این موضوع را گزارش داده ایم، گفت: کندی کار عوامل مجموعه خدمات شهری همدان را قبول داریم.

وی با بیان اینکه وضعیت پیش آمده را به شهردار گزارش خواهم داد؛ گفت: در حال حاضر مدیریت عملیات برف روبی و پاکسازی خیابان ها و ارائه خدمات به شهروندان با مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری همدان است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8709

به "کندی کار عوامل مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان را قبول داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کندی کار عوامل مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان را قبول داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید