مدیرعامل فجر سپاسی: مسئولان تا کی می خواهند سرشان زیر برف باشد؟

به گزارش مجله سرگرمی، عبدالرسول فلاح از شرایط این روزهای فجرسپاسی می گوید و از مسئولان استان نیز بسیار گله مند است.

مدیرعامل فجر سپاسی: مسئولان تا کی می خواهند سرشان زیر برف باشد؟

به گزارش خبرنگاران، تیم فجر سپاسی در این فصل از رقابت های لیگ دسته یک شرایط چندان جالبی ندارد و در نیمه پایین جدول به سر می برد. شاگردان مجید صالح تا اینجای کار، با یک برد، سه تساوی و سه باخت و با دریافت 4 گل خورده و 2 گل زده، با کسب 6 امتیازدر رده دوازدهم جدول جای دارند. فجر سپاسی آخرین بازی خود را در هفته نهم لیگ دسته یک در خانه ملوان با تساوی بدون گل به انتها رساند.

عبدالرسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز درباره شرایط این روزهای این تیم گفت: ما متاسفانه در این فصل یک مقدار تیم را دیر بستیم و همین مساله باعث شد تا در بعضی از بازی ها نتیجه لازم را به دست نیاوریم. در بعضی از بازی ها نیز داور هم بی تقصیر نبود و در روند و نتیجه بازی تاثیر گذار بود. اما در حال حاضر هماهنگی لازم بین بازیکنان و کادر فنی دارد شکل می گیرد. آقای مجید صالح نیز از تیم حراست می نماید و غقب افتادگی های پیش آمده را جبران می نماید. همه دست به دست می دهیم تا فجرسپاسی روند خوب خود را داشته باشد و به روزهای اوج خود برگردد. در لیگ یک تیم ها نزدیک بهم هستند و همه برنده شدن را می خواهند. ان شاءالله بتوانیم انسجام لازم را به دست آوریم تا در آینده نتیجه مورد نظر را بتوانیم کسب کنیم.

فلاح با اشاره به مسائل مالی اظهار کرد: ما اگر مشکل مالی نداشتیم، در پیش فصل دو مهاجم می گرفتیم تا وضعیت تیم بهتر گردد. ما مثل تیم های صنعتی نیستیم که به لحاظ مالی تامین هستند و دست بازتری نسبت به ما دارند. ما اگر پول بیشتری داشته باشیم و منابع مالی مان ثابت باشد، به موفقت بهتری می رسیم. مسئولان استان و نمایندگان مجلس، به غیر از استاندار که در یکی دو مقطع به ما یاری کرد، به هیچ عنوان حمایت های لازم را انجام نمی دهند. آن ها حتی مطالبات مردم را هم پیگیری نمی نمایند. اگر ما بخواهیم باعث شادی مردم بشویم باید همه در این مساله همیار باشند. ما تمام کارهای لازم را انجام می دهیم ولی بضاعت تیم ما همین قدر نمی توانیم مثل تیم های صنعتی باشیم. البته ما هوادارن خوبی داریم و هیچ وقت حمایت خودشان را از تیم ما دریغ نکردند.

او ادامه داد: مسائل مالی تیم با توجه به محدودیت های مالی که سال جاری پیش آمد، نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است. سال جاری حتی نهاد و منابع مالی که سال های گذشته به ما یاری می کردند، سال جاری دیگر کنار ما نیستند. این اتفاق ها می افتد و بعد مدیران تیم های متمول و صنعتی، می شوند مدیرعامل های محبوب و ما بد و منفی می شویم. ما اگر یک سوم بودجه آن ها را داشته باشیم، دست مان برای انجام خیلی از کارها باز می گردد. الان یک سفر ما به انزلی برای بازی با ملوان 50 میلیون برای ما هزینه داشت. به ما می گویند شما برنامه سه ساله دارید ولی این برنامه سه ساله همه چیزش هماهنگ است غیر از مسائل مالی. ما در فارس چهار نماینده مجلس داریم اما هیچ کدام از آن ها مطالبات ما را پیگیری نمی نمایند و به ما هیچ یاریی نمی نمایند. حتی یک سر هم به تمرینات ما هم نمی زنند.

مدیرعامل تیم فجرسپاسی در ادامه اظهار کرد: پیشکسوتان و بزرگان ورزش فارس، باید همدل شوند تا بتوانیم حق مان را از مسئولان بتوانیم بگیریم. آن ها دارند از ما به خاطر عدم اتحاد بین ما سوءاستفاده می نمایند و تا وقتی اوضاع همین باشد، مسائل کلان و ورزشی استان به همین منوال باقی می ماند. اگر تیم ما بخواهد به لیگ برتر صعود کند باید تمام ارکان یک استان یاری کند. اگر این اتفاق نیافتد و ما هم به لیگ برتر صعود کنیم، دوباره سقوط خواهیم کرد. مسئولان تا کی می خواهند سرشان توی برف باشد؟ تا کی می خواهند شعار دهند؟ چرا به مردم دروغ می گویند؟ همین مسائل است که ما را به این روز انداخته است.

او در انتها در مورد نحوه برگزاری مسابقات لیگ دسته یک اظهار کرد: سال جاری در برنامه ریزی بازی های لیگ، یک مقدار در حق ما اجحاف شد و فواصل بعضی از بازی ها باعث شد تا ما کیفیت لازم را در بازی ها نداشته باشیم. مثلا ما بعد انجام بازی با قشقایی شیراز هیچ بازی رسمی ای انجام ندادیم و دو هفته عقب ماندیم. یک هفته به خاطر تیم نود ارومیه که با پرسپولیس بازی داشت بازی ما با این تیم در لیگ یک عقب افتاد و بازی بعد مقابل یکی تیم های منحل شده لیگ بود. بعد از حدود 20 روز ما اولین بازی رسمی خود را مقابل ملوان انجام دادیم و کیفیت بد ما در آن بازی به خاطر دور بودن از مسابقات لیگ بود. باید درباره این اتفاقات یک مقدار آنالیز های بیشتری صورت بگیرد تا ما شاهد چنین چیزهایی نباشیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5275

به "مدیرعامل فجر سپاسی: مسئولان تا کی می خواهند سرشان زیر برف باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل فجر سپاسی: مسئولان تا کی می خواهند سرشان زیر برف باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید