توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر برای گسترش اشتغال

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند سه شنبه شب در حاشیه بازدید از ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی شهرستان تنگستان گفت: استان بوشهر با برخورداری از سواحل طولانی دارای ظرفیتی بی نظیر برای توسعه گردشگری به ویژه گردشگری دریایی است.

توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر برای گسترش اشتغال

وی از شهرستان تنگستان به عنوان یکی از قطب های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نام برد و افزود: باید زمینه های توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی در شهرستان تنگستان فراهم گردد.

استاندار بوشهر با اشاره به سفر وزیر کشور به استان بوشهر و بازدید از شهرستان تنگستان توضیح داد: برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه بوم گردی و صنایع دستی در بندر عامری لازم است و باید کوشش ویژه در این زمینه را ببینیم.

فرماندار شهرستان تنگستان نیز ضمن تشکر از حضور و توجه استاندار بوشهر به شهرستان تنگستان گفت: تغییر ذائقه مردم و گرایش به سمت مناطق بکر و روستاها به خاطر فرار از هیاهوی شهرها فرصتی برای توسعه صنعت توریسم در منطقه هستند.

عبدالحسین رفیعی پور افزود: از آنجا که دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به صنعت گردشگری دارد تسهیلات لازم نیز در اختیار فعالان این بخش قرار می گیرد تا بتوانند در راستای توسعه گردشگری اقدام کنند.

در سفر وزیر کشور به استان بوشهر، سایت و اپلیکیشن گردشگری و بوم گردی استان بوشهر در روستای بندر عامری تنگستان رونمایی خواهد شد.

این اپلیکیشن شامل تاریخچه، آداب و رسوم، آثار تاریخی و گردشگری، جاذبه های طبیعی، موزه ها، خدمات رفاهی، اقامتگاه بوم گردی ، صنایع دستی، حمل و نقل، مراکز زیارتی، سلامت و درمانی، بازی های محلی و مشاهیر روستاهای هدف گردشگری استان بوشهر است.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9118

به "توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر برای گسترش اشتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر برای گسترش اشتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید