محکومیت بیش از 3.5 میلیاردتومانی قاچاقچی و مصادره کامیون

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت 3 میلیارد و500هزار و 628 تومان قاچاق کالای برق الکتریکی خبر داد.

محکومیت بیش از 3.5 میلیاردتومانی قاچاقچی و مصادره کامیون

براتعلی صالحی اضافه نمود: با تداوم و برنامه ریزی اداره کل تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاق کالا و ارز، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری حفاظت اطلاعات، در راستای اجرای طرح مشترک کار اطلاعاتی و کنترل نامحسوس محور مواصلاتی از یک دستگاه کامیون باری مظنون و با اخذ دستور قضایی در محور یاسوج-اصفهان اقدام به تور ایست بازرسی و کنترل خودروهای عبوری کرد.

وی اظهارکرد: خودروی فوق الذکر متوقف و پس از بازرسی مشخص شد بار کامیون متشکل از تعداد زیادی لوازم برقی الکتریکی قاچاق و... است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: پرونده به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی استان ارجاع و شعبه در راستای اجرای ماده 18 و تبصره 4 ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رای محکومیت متهم علاوه بر ضبط کالا و مصادره کامیون حامل کالای قاچاق و پرداخت 3 میلیارد و500هزار و 628 تومان جزای نقدی در حق دولت صادر شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82727

به "محکومیت بیش از 3.5 میلیاردتومانی قاچاقچی و مصادره کامیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت بیش از 3.5 میلیاردتومانی قاچاقچی و مصادره کامیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید