نظر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی پرگل برابر یمن

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران از امارات، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا دوشنبه شب برابر تیم ملی یمن به پیروزی 5 بر صفر دست پیدا کرد.

نظر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی پرگل برابر یمن

سامان قدوس در مورد این دیدار گفت: بازی اول همیشه سخت است چرا که بازیکنان استرس دارند. اما وقتی بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم نشان می دهد که تیم ما بسیار قدرتمند است.

مهدی طارمی نیز گفت: بازی اول در هر تورنمنتی سخت است و خوشحالم که توانستیم در این دیدار به برتری برسیم. امیدوارم در دیدارهای آینده هم همین روند را ادامه دهیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و کادر فنی برای هر بازی برنامه تاکتیکی ویژه حریف را در نظر می گیرد.

علیرضا بیرانوند هم گفت: خوشحالم که توانستیم به یک برد پرگل دست پیدا کردیم. بازی سختی داشتیم چرا که یمن خیلی سفت بازی کرد. می دانستیم که کار سختی داریم اما بازیکنان کوشش کردند که به یک برد دست پیدا کنیم. این ترس را داشتم که مثل مدعیان دیگر متوقف شویم اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد.

اشکان دژاگه با اشاره به این پیروزی پرگل گفت: سعی ما این بود که بازی را کنترل کنیم و بازی خوبی را ارائه دهیم. اگر پنج گل بزنیم یک طور می گویند اگر هم دو گل بزنیم می گویند چرا دو گل زدیم! خدا را شکر که خیلی خوب بودیم. من در این دو سال اخیر سختی کشیدم. مصدومیت زیاد داشتم و آسان نبود که برگردم. در جام جهانی نتوانستم به بازی برسم که ضربه خیلی بزرگی برای من بود. الان بدون مصدومیت تمرین می کنم.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9799

به "نظر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی پرگل برابر یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی پرگل برابر یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید