نماینده تهران: دولت لایحه کنترل سوداگری مسکن را ارائه دهد

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم تهران در مجلس از مدیریت رسانه ملی به ویژه مدیر شبکه تهران درخواست کرد تا انتخابات شورایاریها در تهران را پوشش خبری دهند.

نماینده تهران: دولت لایحه کنترل سوداگری مسکن را ارائه دهد

به گزارش خبرنگاران، سید فرید موسوی در تذکری در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس، متذکر شد: بازار مسکن چند وقتی است که متلاطم است و بخش قابل توجهی از جامعه درگیر مسئله اجاره و تامین سرپناه برای خودشان هستند. از دولت انتظار است که صرفا به برخی توصیه های کلی در زمینه مسکن اکتفا نکند و برنامه های عملیاتی ارائه دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس سوداگری را مشکل اصلی بخش مسکن دانست و اضافه کرد: چرا آدرس غلط می دهید؟ تا زمانی که ابزارهایی مانند اقتصادیات بر عایدی سرمایه را رعایت نکنیم چاره نداریم جز به توصیه های کلی اکتفا کنیم. دولت و به ویژه وزارتخانه های اقتصاد و راه و شهرسازی سریعا وعده چند باره خود مبنی بر ارائه لایحه برای کنترل سوداگری مسکن را ارائه دهند.

وی با اشاره به انتخابات شوراکمک ها در هفته جاری، گفت: شایسته است برای افزایش مشارکت شهروندان تهرانی تلاش کنیم. اگر مشارکت افزایش پیدا کند ما به همدلی کمک کرده ایم. ان شاء الله انتخابات پرشور برگزار شود.

موسوی از رسانه ملی به ویژه شبکه تهران درخواست کرد برگزاری این انتخابات را پوشش خبری دهد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33312

به "نماینده تهران: دولت لایحه کنترل سوداگری مسکن را ارائه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده تهران: دولت لایحه کنترل سوداگری مسکن را ارائه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید